недеља, 27. април 2008.

zašto je potrebna legalizacija javnog seksa?

Šta je seks? Da li je on normalan? Jeste. Da li ''svi'' ljudi upražnjavaju seks? Uglavnom da. Pa i mi smo rodjeni kao ''rezultat tog seksa''. Šta je u seksu nenormalno? Ništa. Da li je seks sramotan? Nije. Pa zašto onda ne bi taj seks bio javan? Zašto se ljudi ne bi je*ali normalno bez straha na nekom javnom mestu? Zato što su vas tako roditelji naučili?
Ako vam seks smeta, i ako vam smeta da on bude javan, ako se zalažete da to bude isključivo privatna stvar, to je onda verovatno deo vašeg kulturnog i obrazovnog miljea. Nažalost tako je.
-javni seks je sigurniji. O njemu se više prica i nije tabu, što znači da je informisanost o seksu veća, a šansa za opasnost manja.
-seks je normalna stvar. Svaka njegova teorija izopačenosti ima ''zadnje'' ciljeve koji najčešće znače manipulaciju.
-javni seks na posebno utvrđenom mestu uz efikasan pravilnik znači veću toleranciju, slobodniji i pozitivniji način života, smanjenje nelegalne ili prisilne prostitucije.
-veće razumevanje seksualnih manjina i većine(na).
-poštovanje tradicije, i razbijanje predubeđenja koje gajimo prema moralnosti naših predaka.
-pružanje mogućnosti parovima da na siguran način probaju/uživaju u seksu, ako imaju problem obezbeđivanja prostora u ove svrhe.

''Kuće i sobe pune su mirisa, police su nakrcane
mirisima,
I ja dišem miomir i znam ga i volim ga,
Taj destilat bi me i opio, ali to neću dopustiti.
Atmosfera nije miris, ona nema ukus destilata,
bezmirisna je,
Ustima je mojim zauvek, zaljubljen sam u nju,
Ići ću na obalu kraj šume da budem neprerušen
i nag.
Ludujem za njenim dodirom sa mnom.
Para moga daha,
Odjeci, mreškanja, zujni šapati, ljubav-koren, svilna
nit, rašlja i loza,
Disanje moje i udisanje, kucanje moga srca,
proticanje krvi i vazduha kroz moja pluća,
Glasan udisaj zelenog lišća i suvog lišća, i obale
i tamnobojnih morskih stena, i sena u staji,
Zvuk rignutih reči moga glasa prepuštenog vrtlozima
vetra.''
Walt Whitman
Napomena: pesma je preuzeta u delovima ili celosti sa http://www.gay-serbija.com/

Нема коментара: